Dzięki tym technologiom i naszym wewnętrznym bibliotekom programistycznym
jesteśmy w stanie tworzyć w pełni trójwymiarowe i przestrzennie udźwiękowione
animacje czasu rzeczywistego. Może to być na przykład idący człowiek, jadący
samochód lub cokolwiek innego. Animacje te wykorzystujemy w naszych produkcjach
na platformę PC, takich jak gry, ale mogą to być też programy demonstracyjne,
reklamy, czy zwyczajne wygaszacze ekranu.
HTML, DHTML, JavaScript i inne...
Nie będziemy wymieniali tych wszystkich technologi, które zostały wymyślone,
żeby internet był jak najlepszy i sprawiają że jesteśmy w stanie tworzyć
interaktywne, bogato ilustrowane i udźwiękowione strony WWW. W tej materii
kładziemy też szczególnie duży nacisk na objętość naszych programów, gdyż od tego
zależy szybkość ich "ściągania się" z sieci.
Ten wspaniały program umożliwia nam dodatkowo ulepszyć strony WWW, ale też za jego
pomocą jesteśmy w stanie szybko stworzyć wszelkiego rodzaju reklamówki, prezentacje,
gierki (także on-line), czy inne gadżety.
Techniki wizualizacji
W Tatance wykorzystujemy wszystkie dostępne metody tworzenia i wizualizacji;
grafikę dwuwymiarową - zarówno statyczną jak i animowaną, generowaną przy pomocy programów do renderingu (3D),
a także grafikę w pełni trójwymiarową z interaktywną wizualizacją w czasie rzeczywistym.
C++
Ten jezyk komputerowy, to podstawowe narzędzie naszych programistów tworzących
aplikacje na platformę PC.