|
PORTFOLIO
PROGRAMY
edukacyjne, gry,
multimedia
INTERNET
strony WWW,
Flash
GRAFIKA
2D, 3D,
animacja
MUZYKA
kompozycje, sfx
|
|
|
|
|
|
|
Od kilku lat można obserwować bardzo dynamiczny rozwój
technik wizualizcji, a oprogramowanie dla grafików daje im coraz większe możliwości. W TATANCE staramy się być krok do przodu przed konkurencją. Graficy
współpracują z programistami w celu osiągnięcia rezultatów trudnych lub niemożliwych do zrealizowania w inny sposób. Opracowywujemy własne, autorskie mechanizmy wyświetlające trójwymiarową grafikę w czasie rzeczywistym.
grafika w grach i multimediach:
inne grafiki; aerograf, 3D, image processing:
Grafika i animacja 3D (trójwymiarowa)
To zagadnienie jest szczególnie rozległe, ale też rezultaty uzyskiwane przy pomocy
nowoczesnych narzędzi 3D są bardzo efektowne. Grafikę 3D można podzielić na dwie grupy: czasu rzeczywistego (obliczną na bieżąco przez komputer - np. w grach 3D) i prerenderowaną (komputer wcześniej dokonuje obliczeń - otrzymujemy wygenerowane obrazy).
Grafika i animacja 2D (dwuwymiarowa)
Dynamiczny rozwój elektronicznych wersji klasycznych narzędzi dla rysowników
spowodował, że ten sposób tworzenia grafiki nadal jest bardzo efektowny i
skuteczny. Możliwości jakie daje nam cyfrowa fotografia oraz manipulacja obrazem
czynią te metody szczególnie atrakcyjnymi.
Grafika dla INTERNETU
Internet stawia przed grafikami specyficzne wymagania
i stwarza pewne ograniczenia. Poza aspektami plastycznymi liczą się wartość
użytkowa oraz mała objętość tworzonych projektów. Dlatego grafik musi doskonale
orientować się w standardach panujących w sieci.
Poza layout'ami (projektami całych stron) istnieje
zapotrzebowanie na ilustracje, które coś reklamują (banery) lub są pewnego
rodzaju nagłówkami. Poniżej zamieszczamy przykłady kilku tego typu grafik:
|